
Βοήθεια
- ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ – ΠΑΡΑΔΟΣΗ - ΟΛΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Α. Έξοδα Αποστολής+Αντικαταβολή 4.00 Ευρώ +1.50 Ευρώ για όλη την Ελλάδα. Έξοδα Αποστολής: 4.00 Ευρώ (πληρωμή με κάρτα ή Paypal) για όλη την Ελλάδα.
Β. Έξοδα Αποστολής για ΝΕΕΣ παραγγελίες +Αντικαταβολή άνω των 49.00 Ευρώ - 1.50 Ευρώ. Έξοδα Αποστολής για ΝΕΕΣ παραγγελίες (πληρωμή με κάρτα Paypal) άνω των 49.00 Ευρώ - Έξοδα Αποστολής: 4,00 Ευρώ.
Γ. Αλλαγή - Αντικατάσταση προϊόντος-προϊόντων 4.00 Ευρώ.
Δ. Ολική Επιστροφή 6.00 Ευρώ.
Ε. Ο χρόνος παράδοσης της αποστολής είναι από 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές).
Ζ. Όλες οι αποστολές γίνονται κατόπιν παραλαβής της αντικαταβολής.
Η. Δεν υπάρχει υπηρεσία προβολής δέματος. (δηλαδή πρώτα άνοιγμα κατά την παράδοση από τον κούριερ και στη συνέχεια παραλαβή).
Θ. Δεν υπάρχει υπηρεσία συσκευασίας δώρου.
Ι. Δεν γίνονται αποστολές για Κύπρο.
Κ. Δεν υπάρχει δυνατότητα προ-κράτησης της παραγγελίας. Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 7 ημερών ως μέγιστο χρονικό διάστημα, και όχι παραπάνω.
Μ. Είμαστε μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα. Δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα.
- ΑΛΛΑΓΗ (ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ) ΜΕΓΕΘΟΥΣ Ή ΜΟΝΤΕΛΟΥ, (υπάρχει επιπλέον χρέωση), ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ-ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ 100 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ
Α. Κάνετε μια νέα παραγγελία στην σελίδα μας (monopapoutsia.gr) στα ίδια στοιχεία με την αρχική παραγγελία σας, με το επιθυμητό προϊόν. Τρόπος πληρωμής: αντικαταβολή (και όχι κάρτα).
Στο ΠΕΔΙΟ ΣΧΟΛΙΩΝ αναγράφετε ότι θέλετε να αλλάξετε το μέγεθος ή το μοντέλο, τον αριθμό της παλιάς παραγγελίας σας (το έχετε λάβει στο email σας με την επιβεβαίωση της αρχικής παραγγελίας, ελέγξτε σπαμ-ανεπιθύμητα), το όνομα ή τον κωδικό του προϊόντος που επιστρέφετε και ποια είναι η αιτία της αλλαγής-αντικατάστασης.
Β. Θα επεξεργαστούμε την παραγγελία σας και θα σας στείλουμε την αλλαγή- αντικατάσταση χέρι με χέρι παραλαβή – παράδοση την ίδια στιγμή μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών, γενική ταχυδρομική. (Προσοχή δεν θα στείλετε μεμονωμένα το προϊόν πίσω, θα περιμένετε να παραλάβετε προϊόν για να παραδώσετε προϊόν την ιδιά στιγμή).
Γ. Όταν λάβετε τη νέα σας παραγγελία, θα πρέπει να παραδώσετε την παλιά, υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
-Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην ίδια κατάσταση με την οποία το παραλάβατε (χωρίς ίχνη χρήσης).
-Το νέο δέμα πρέπει να συσκευάζεται σε πρόσθετη προστατευτική συσκευασία (κουτί, φύλλο σελοφάν ή πλαστικό).
-Να υπάρχουν οι αυθεντικές ετικέτες προϊόντος. Να κολληθεί αυτοκόλλητο ετικέτα ΕΦΟΣΟΝ υπάρχει μέσα στην αρχική συσκευασία παραλαβής.
-Εφόσον πληρωθούν τα μεταφορικά της αλλαγής και τυχόν οικονομική διαφορά από μοντέλο σε μοντέλο. (Εάν υπάρχει πιστωτικό υπόλοιπο είτε μας στέλνετε ΙΒΑΝ λογαριασμού (προσοχή όχι με επισύναψη),για να σας το καταθέσουμε, είτε κρατάμε το υπόλοιπο σε μορφή πιστωτικού κουπονιού για επόμενη παραγγελία σας, η διαδικασία ολοκληρώνετε κατόπιν συνεννόησης). ΠΡΟΣΟΧΗ το προϊόν / τα προϊόντα δεν θα πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί.
- ΟΛΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ . (ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ). ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ 100 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σας, μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός 100 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής (από εσάς ή από κάποιο τρίτο μέρος εκτός του ταχυμεταφορά) σύμφωνα με τους όρους του Νόμου περί προστασίας των καταναλωτών. ΠΡΟΣΟΧΗ το προϊόν / τα προϊόντα δεν θα πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί.
Η επιστροφή χρημάτων από το monopapoutsia.gr γίνεται αποκλειστικά ΜΟΝΟ μέσω τραπεζικού εμβάσματος! Τέλη εισερχόμενου εμβάσματος τράπεζας επιβαρύνουν τον πελάτη. Για περισσότερες λεπτομέρειες, συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας.
Α. Μας αποστέλλετε e-mail στο info@monopapoutsia.gr, αναφέροντας τις ακόλουθες πληροφορίες:
-Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην ίδια κατάσταση με την οποία το παραλάβατε (χωρίς ίχνη χρήσης).
-Το νέο δέμα πρέπει να συσκευάζεται σε πρόσθετη προστατευτική συσκευασία (κουτί, φύλλο σελοφάν ή πλαστικό).
-Το τηλέφωνο που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελίας σας.
-Το ονοματεπώνυμο που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελίας σας .
-Εάν γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.
-Επιθυμία ολικής επιστροφής της παραγγελίας σας , ή μέρος της παραγγελίας αυτής και αναλυτικά ποιο/α μοντέλα για ολική επιστροφή, όνομα παπουτσιού ή κωδικό μοντέλου).
-Τραπεζικός λογαριασμός ΙΒΑΝ, (προσοχή όχι με επισύναψη),ονοματεπώνυμο κατόχου και όνομα τράπεζας.
-Εάν έχετε προχωρήσει σε πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα online μέσω PayPal τα χρήματα πιστώνονται εκεί για παραγγελίες που ολοκληρώθηκαν.(οπότε δεν αποστέλλετε ΙΒΑΝ λογαριασμού).
Β. Εμείς στέλνουμε εντολή παραλαβής του πακέτου σας (θα σας καλέσουν) από τη γενική ταχυδρομική για να το παραλάβουν. (Προσοχή! δεν δίνεται χρήματα επιστροφής πακέτου στον ταχυμεταφορέα).
Δ. Εάν εσείς επιθυμείτε να παραδώσετε το πακέτο σας στην γενική ταχυδρομική, (ΠΡΟΣΟΧΗ στο ίδιο κατάστημα γενικής όπου έφτασε το πακέτο σας), θα πρέπει να έχουμε αποστείλει πρώτα την εντολή ολικής επιστροφής για να γνωρίζουν που να το αποστείλουν. (οπότε θα πρέπει πρώτα να έχετε λάβει την απάντηση με email από εμάς για την εκκίνηση της διαδικασίας της ολικής επιστροφής).
Διεύθυνση επιστροφής προϊόντος μόνο μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής: Με χρέωση παραλήπτη. Depurtat, Βουκουρέστι.
Προσοχή: Η monopapoutsia.gr δεν θα δεχτεί επιστροφές με μορφή αντικαταβολής προς την εταιρεία.
Ε. Τα έξοδα μεταφοράς-επιστροφής είναι 6.00 Ευρώ και βαρύνουν τον πελάτη. Το ποσό των 6.00 Ευρώ για την ολική επιστροφή θα αφαιρεθεί από την επιστροφή των χρημάτων. Τέλη εισερχόμενου εμβάσματος τράπεζας επιβαρύνουν τον πελάτη. Για περισσότερες λεπτομέρειες, συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας.
Ζ. Όταν αποστείλετε το πακέτο σας πίσω σε εμάς στείλτε μας τον κωδικό γενικής ταχυδρομικής του επιστροφικού πακέτου για να το καταχωρήσουμε και αυτό ( από το έντυπο που θα σας δώσει η κούριερ ) για την επίσπευση της διαδικασίας της ολικής επιστροφής.(ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΜΕ ΕΠΙΣΥΝΑΨΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ).Χωρίς αυτό δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία της ολικής επιστροφής.
Ε. Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων για παπούτσια που δεν επιστρέφονται σαν φυσικό προϊόν στην έδρα μας, ακόμα και τα προβληματικά.
Οποιαδήποτε απορία , ερώτηση έχετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο : info@monopapoutsia.gr
Σε περίπτωση διαφωνίας μέσω διαδικτύου, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες αρχές Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών ( ADR ) ή να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπο της Διαδικτυακής Επίλυσης Διαφορών ( OPC ).