
Βοήθεια
Διαχείριση λογαριασμών και προσωπικού προφίλ
Δεν θυμάμαι τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού μου. Τι πρέπει να κάνω?
Εάν δεν μπορείτε να θυμηθείτε τον κωδικό πρόσβασης σας τότε χρησιμοποιήστε την επιλογή «Ξεχασμένος κωδικός πρόσβασης» στη σελίδα σύνδεσης.
Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;
Για να κάνετε αλλαγές στον λογαριασμό σας, συνδεθείτε με τον κωδικό πρόσβασης σας και επιλέξτε την επιλογή ενημέρωσης λογαριασμού που βρίσκεται στην ενότητα «Ο λογαριασμός μου».
Πρέπει να εγγραφώ για να κάνω αγορές;
Εάν θέλετε να κάνετε παραγγελία στον ιστότοπο μας θα πρέπει να εγγραφείτε. Η εγγραφή μπορεί επίσης να γίνει αφού επιλέξετε τα προϊόντα σας (κατά την αποστολή της παραγγελίας).
Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;
Σύνδεσμος για τη διαδικασία ΑΛΛΑΓΗΣ-ΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ: https://www.monopapoutsia.gr/info/paradosi-kai-epistrofi
Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε-επιστρέψετε το προϊόν εντός 100 ημερών.
Μπορώ να δω το ιστορικό των παραγγελιών μου;
Ναι, μπορείτε να δείτε το ιστορικό παραγγελιών σας μεταβαίνοντας στην ενότητα «Παρακολούθηση παραγγελιών».
Γενικές ερωτήσεις
Που βρίσκεται το φυσικό σας κατάστημα; Μπορώ να έρθω στο κατάστημα σας;
Είμαστε ένα "ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ" και ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ φυσικό κατάστημα.
Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουμε ΜΟΝΟ ONLINE.
Στον ιστότοπό μας https://www.monopapoutsia.gr/catalog/new μπορείτε να βρείτε όλα τα προϊόντα μας και να κάνετε τις αγορές σας εύκολα και γρήγορα.
Θα ήθελα να αγοράσω ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο αυτή την στιγμή. Πώς μπορεί να γίνει αυτό;
Το σύστημα ενημέρωσης αποθέματος-στοκ λειτουργεί αυτόματα. Αν το νούμερο που επιθυμείτε είναι γκρι (δηλαδή μη διαθέσιμο), πατήστε πάνω σε αυτό και θα ανοίξει ένα παράθυρο. Στο παράθυρο αυτό, θα πρέπει να συμπληρώσετε το email σας. Όταν το μοντέλο γίνει διαθέσιμο ξανά, θα ειδοποιηθείτε με email, έτσι ώστε να μπορέσετε να προχωρήσετε σε παραγγελία. Εάν ένα μοντέλο μας δεν εμφανίζεται στην σελίδα δεν θα είναι διαθέσιμο ξανά. Παρακαλούμε να ελέγξετε και τα φακέλους σας "spam" ή "ανεπιθύμητα", για να βεβαιωθείτε ότι δεν χάνετε καμία ενημέρωση.
Θα ήθελα να λάβω πρόσθετες πληροφορίες που δεν είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο. Τι να κάνω;
1.Με email στο: info@monopapoutsia.gr
2.Μέσω μυνήματος Facebook και Instagram
https://www.facebook.com/monopapoutsia.gr
https://www.instagram.com/monopapoutsia/
3.Χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπο για να επικοινωνήσετε μαζί μας
https://www.monopapoutsia.gr/contact
Με ποιά κουρίερ συνεργάζεστε;
Συνεργαζόμαστε κατά αποκλειστικότητα με την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ. Δεν υπάρχει δυνατότητα αποστολής του πακέτου σας με οποιαδήποτε άλλη κούριερ.