Βοήθεια

Διαχείριση λογαριασμών και προσωπικού προφίλ

 

Δεν θυμάμαι τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού μου. Τι πρέπει να κάνω?

Εάν δεν μπορείτε να θυμηθείτε τον κωδικό πρόσβασης σας τότε χρησιμοποιήστε την επιλογή «Ξεχασμένος κωδικός πρόσβασης» στη σελίδα σύνδεσης.

 

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Για να κάνετε αλλαγές στον λογαριασμό σας, συνδεθείτε με τον κωδικό πρόσβασης σας και επιλέξτε την επιλογή ενημέρωσης λογαριασμού που βρίσκεται στην ενότητα «Ο λογαριασμός μου».

 

Πρέπει να εγγραφώ για να κάνω αγορές;

Εάν θέλετε να κάνετε παραγγελία στον ιστότοπο μας θα πρέπει να εγγραφείτε. Η εγγραφή μπορεί επίσης να γίνει αφού επιλέξετε τα προϊόντα σας (κατά την αποστολή της παραγγελίας).

 

Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;

Εάν θέλετε να αλλάξετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στον ιστότοπο μας. Εισαγάγετε τον αριθμό παραγγελίας. Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό παραγγελίας στην ενότητα «Παρακολούθηση παραγγελιών».

 

Μπορώ να δω το ιστορικό των παραγγελιών μου;

Ναι, μπορείτε να δείτε το ιστορικό παραγγελιών σας μεταβαίνοντας στην ενότητα «Παρακολούθηση παραγγελιών».

 

Γενικές ερωτήσεις

 

Θα ήθελα να αγοράσω ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο. Πώς μπορεί να γίνει αυτό;

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο κάτω μέρος των σελίδων του ιστότοπου.

 

Θα ήθελα να λάβω πρόσθετες πληροφορίες που δεν είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο. Τι να κάνω;

Χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπο για να επικοινωνήσετε μαζί μας.